Электронны зварот

Парадак звароту па ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у электроннай форме

У адпаведнасці з п.6 арт. 14 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. №433-3 "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" заява зацікаўленай асобы ў электроннай форме падаецца праз адзіны партал электронных паслуг пасля атрымання да яе доступу:

  • без выкарыстання сродкаў ідэнтыфікацыі;
  • з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара зацікаўленай асобы (акрамя выпадкаў, калі зацікаўленай асобай з'яўляецца юрыдычная асоба). Парадак атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара ўстанаўліваецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;
  • з выкарыстаннем асабістага ключа электроннага лічбавага подпісу, сертыфікат адпаведнага адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім сведчачым цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь.

Спосаб доступу да адзінага партала электронных паслуг для падачы заявы зацікаўленай асобы ў электроннай форме вызначаецца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь у пераліку адміністрацыйных працэдур, якія падлягаюць ажыццяўленню ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг.

Падача зацікаўленай асобай заявы на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у электроннай форме ажыццяўляецца пасля яе аўтарызацыі на адзіным партале электронных паслуг (АПЭУ) праз ДІС "Аўтаматызаваная інфармацыйная сістэма рэгістрацыі інфармацыйных сетак, сістэм і рэсурсаў нацыянальнага сегмента сеткі Інтэрнэт" (далей – АІС), доступ да якой ажыццяўляецца з выкарыстаннем асабістага ключа, САК якога выдадзены РУЦ ДзяржСКАК.

Для доступу ў АІС зацікаўленай асобе неабходна аўтарызавацца на АПЭП з выкарыстаннем ЭЛП РУЦ ДзяржСКАК.


Единый день голосования