Апісанне дзейнасці
Дні прыёму грамадзян
2-ая і 4-ая серада месяца з 8.00 да 13.00
Абавязкі
- Агульнае кіраўніцтва дзейнасцю адміністрацыі Чыгуначнага раёна г. Гомеля.
- Каардынацыя ўзаемадзеяння структурных падраздзяленняў адміністрацыі з вышэйстаячымі органамі выканаўчай улады.
- Прадстаўніцтва адміністрацыі ва ўзаемаадносінах з Гомельскім абласным выканаўчым камітэтам, Гомельскім гарадскім выканаўчым камітэтам і іншымі дзяржаўнымі органамі, органамі тэрытарыяльнага грамадскага самакіравання, прадпрыемствамі, арганізацыямі, установамі, аб'яднаннямі і грамадзянамі.
- Рэалізацыя дзяржаўнай кадравай палітыкі.
- Арганізацыя ўзаемадзеяння адміністрацыі раёна з праваахоўнымі органамі, органамі грамадзянскай і тэрытарыяльнай абароны.
Падпарадкаваныя падраздзяленні
- Атэстацыйная камісія
- Камісія па супрацьдзеянні карупцыі ў адміністрацыі
- Пастаянна дзеючая камісія па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва
- Штаб грамадзянскай абароны Чыгуначнага раёна г. Гомеля
- Экзаменацыйная камісія па правядзенні кваліфікацыйнага экзамену для асоб, якія ўпершыню паступаюць на дзяржаўную службу
- Бухгалтэрыя адміністрацыі
- Аддзел унутраных спраў адміністрацыі
- Аддзел арганізацыйна-кадравай работы адміністрацыі
- Юрыдычны сектар адміністрацыі
Апісанне дзейнасці
Каардынуе дзейнасць структурных падраздзяленняў адміністрацыі, прадпрыемстваў, устаноў, арганізацый па пытаннях развіцця і функцыянавання жыллёва-камунальнай гаспадаркі раёна, добраўпарадкавання, азелянення, санітарнага стану, будаўнічай і жыллёвай палітыкі, зместу і эксплуатацыі жылога фонду, развіцця тэрытарыяльнага грамадскага самакіравання, ліквідацыі надзвычайных сітуацый, генеральнага плана горада, архітэктурна-мастацкай выразнасці аб'ектаў.
Непасрэдна падпарадкоўваюцца
- аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання адміністрацыі;
- аддзел па ўліку і размеркаванні жылля адміністрацыі.
Вядзе пытанні
- жыллёва-камунальнай гаспадаркі;
- архітэктуры і будаўніцтва;
- пастаноўкі на ўлік грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў;
- жыллёвага будаўніцтва;
- жыллёва-будаўнічых і кааператываў індывідуальных забудоўшчыкаў;
- гаражна-будаўнічых кааператываў;
- эксплуатацыі, бягучага і капітальнага рамонтаў жылога фонду раёна;
- утрымання і бягучага рамонту дарог;
- праектавання аб'ектаў капітальнага рамонту і інжынернай інфраструктуры;
- азелянення, санітарнага стану і добраўпарадкавання; работы аварыйна-выратавальных служб;
- грамадзянскай і тэрытарыяльнай абароны;
- бяспекі дарожнага руху, працы назіральных камісій на тэрыторыі Чыгуначнага раёна г. Гомеля.
Узаемадзейнічае
- з землеўпарадкавальнай службай Гомельскага гарадскога выканаўчага камітэта;
- з Гомельскім гарадскім філіялам рэспубліканскага ўнітарнага прадпрыемства «Гомельскае гарадское агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельным кадастры»;
- з Гомельскім гарадскім аддзелам па надзвычайных сітуацыях установы «Гомельскае абласное ўпраўленне МНС».
Узначальвае
- камісію па вылічэнні стажу дзяржаўнай службы работнікам апарата адміністрацыі;
- адміністрацыйную камісію;
- жыллёвую камісію адміністрацыі;
- ацэначную камісію адміністрацыі;
- раённую камісію па прыёмцы жылога фонду і аб'ектаў сацыяльнага прызначэння ў эксплуатацыю;
- камісію па падрыхтоўцы жылога фонду да працы і эксплуатацыі ў зімовых умовах;
- камісію па выкананні правілаў тэхнікі пажарнай бяспекі жылога фонду;
- міжведамасную камісію па прызнанні неадпаведным санітарным і тэхнічным патрабаванням, непрыдатным для пражывання жылога фонду,
- конкурсную камісію па фарміраванні рэзерву кадраў адміністрацыі;
- пастаянна дзеючую камісію па дзяржаўных закупках з адной крыніцы, працэдурам правядзення запыту цэнавых прапаноў у адміністрацыі;
- штаб па арганізацыі і каардынацыі працы назіральных камісій.
Апісанне дзейнасці
Каардынуе працу прамысловых прадпрыемстваў, арганізацый гандлю, ажыццяўляе маніторынг паказчыка энергазберажэння, праводзіць эканамічны аналіз дзейнасці прадпрыемстваў, своечасовай выплаты заработнай платы, фінансава-крэдытнай, падатковай і антыманапольнай палітыкі, працы і занятасці, выкарыстання камунальнай уласнасці, садзейнічання развіццю малога бізнесу.
Непасрэдна падпарадкоўваецца
- аддзел эканомікі адміністрацыі.
Вядзе пытанні
- прадпрыемстваў прамысловасці, гандлю, індывідуальных прадпрымальнікаў;
- камунальных жыллёвых рамонтна-эксплуатацыйных унітарных прадпрыемстваў «Чыгуначнае», «Сельмашаўскае» ў частцы распараджэння аб'ектамі камунальнай уласнасці, якія знаходзяцца ў іх на балансе;
- распрацоўкі і рэалізацыі інвестыцыйных праектаў;
- выканання заканадаўства па ахове і аплаце працы;
- развіцця прадпрымальніцтва; фінансава-крэдытнай, падатковай, антыманапольнай палітыкі;
- выкарыстання працоўных рэсурсаў, кантролю за стварэннем працоўных месцаў, своечасовай выплаты заработнай платы; працы мабільнай групы раёна.
Узаемадзейнічае
- з банкаўскімі ўстановамі;
- Гомельскім абласным упраўленнем Дэпартамента дзяржаўнай інспекцыі працы;
- інспекцыямі Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь;
- Галоўным статыстычным упраўленнем Гомельскай вобласці;
- аддзеламі Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь.
Узначальвае
- міжведамасную камісію па праверцы ведаў па пытаннях аховы працы адміністрацыі;
- раённую камісію па правядзенні агляду-конкурсу на лепшую арганізацыю работы па ахове працы;
- камісію па арганізацыі, разглядзе і падвядзенні вынікаў спаборніцтва на лепшы працоўны калектыў сярод прадпрыемстваў і арганізацый курыруемых галін.
Апісанне дзейнасці
Каардынуе дзейнасць структурных падраздзяленняў адміністрацыі, прадпрыемстваў, устаноў, арганізацый па пытаннях ідэалагічнай работы, сацыяльнай абароны насельніцтва, культуры, маладзёжнай палітыкі, адукацыі, фізічнай культуры і спорту, сувязей з грамадскімі арганізацыямі і палітычнымі партыямі, ідэалагічнага забеспячэння грамадска-палітычных кампаній і мерапрыемстваў, якія праводзяцца у раёне, грамадскай бяспецы, прафілактыкі злачынстваў і правапарушэнняў, супрацьдзеяння экстрэмізму і барацьбе з тэрарызмам.
Непасрэдна падпарадкоўваюцца
- аддзел адукацыі, спорту і турызму адміністрацыі;
- аддзел ідэалагічнай работы, культуры і па справах моладзі адміністрацыі;
- ўпраўленне сацыяльнай абароны адміністрацыі;
- намеснік старшыні камісіі па справах непаўналетніх адміністрацыі;
- установа «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Чыгуначнага раёна г. Гомеля».
Вядзе пытанні
- сацыяльнай абароны насельніцтва;
- адукацыі;
- аховы здароўя;
- фізічнай культуры і спорту; культуры;
- ідэалагічнай работы;
- маладзёжнай палітыкі;
- выкананне мерапрыемстваў па дзяржаўнай абароне дзяцей у нядобранадзейных сем'ях;
- раённага савета ветэранаў вайны, працы і ўзброеных сіл;
- рэалізацыі норм Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 02.04.2015 года №3 «Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва».
Узаемадзейнічае
- з праваахоўнымі органамі і воінскімі фарміраваннямі;
- са сродкамі масавай інфармацыі;
- з грамадскімі аб'яднаннямі і палітычнымі партыямі;
- з рэлігійнымі арганізацыямі і аб'яднаннямі нацыянальных меншасцей.
Узначальвае
- камісію па справах непаўналетніх адміністрацыі;
- камісію па барацьбе з п'янствам і алкагалізмам адміністрацыі;
- раённую камісію па аказанні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі;
- раённую камісію па прызначэнні дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей;
- наглядальную камісію пры адміністрацыі;
- міжведамасную камісію аб парадку прыняцця рашэнняў аб немагчымасці ўсялення дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, а таксама асоб з ліку дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, у жылое памяшканне, размешчанае на тэрыторыі Чыгуначнага раёна г. Гомеля, з якога яны выбылі;
- раённы каардынацыйны савет па выкананні патрабаванняў Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24.11.2006г. №18 «Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у нядобранадзейных сем'ях»;
- раённую камісію па выплаце дапамогі на пахаванне;
- міжведамасную пастаянна дзейнiчаючую камісію па кантролі за арганізацыяй харчавання ва ўстановах адукацыі раёна;
- камісію садзейнічання кантролю за выкананнем заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб свабодзе сумлення, веравызнання і рэлігійных арганізацыях;
- камісію па міжведамасным узаемадзеянні і кантролі за выкананнем мерапрыемстваў па стварэнні безбар'ернага асяроддзя для жыццядзейнасці інвалідаў і фізічна аслабленых асоб на тэрыторыі Чыгуначнага раёна г. Гомеля;
- камісію па разглядзе пытанняў аб прадастаўленні права на датэрміновае распараджэнне сродкамі сямейнага капіталу;
- каардынацыйны савет па пытаннях апекі і папячыцельства над паўналетнімі асобамі адміністрацыі.
Апісанне дзейнасці
Вядзе пытанні:
- прававога, фінансавага і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці адміністрацыі і мерапрыемстваў, якія праводзяцца;
- кантролю за выкананнем рэгламенту работы адміністрацыі;
- плана працы адміністрацыі, унутранага распарадку;
- пытанні справаводства і кантролю за выкананнем нарматыўна-прававых і распарадчых дакументаў;
- арганізацыі падрыхтоўкі і пасяджэнняў адміністрацыі;
- работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, у тым ліку па заяўным прынцыпе «адно акно», ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- рэалізацыі патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2006 №2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату».
Непасрэдна падпарадкоўваюцца
- аддзел запісу актаў грамадзянскага стану адміністрацыі;
- аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб адміністрацыі;
- вадзіцелі аўтамабіляў адміністрацыі;
- тэхнічны і абслугоўваючы персанал адміністрацыі.
Курыруе працу
- галоўнага бухгалтара адміністрацыі;
- юрыдычнага сектара адміністрацыі.
Узаемадзейнічае
- з камунальным вытворчым унітарным прадпрыемствам «Гомельскі гарадскі інфармацыйны цэнтр» у частцы арганізацыі дзейнасці службы «Адно акно»;
- з Чыгуначным (г. Гомеля) аддзелам Дэпартамента аховы МУС Рэспублікі Беларусь у частцы аказання ахоўных паслуг;
- з камунальнымі жыллёвымі рамонтна-эксплуатацыйнымі ўнітарнымі прадпрыемствамі «Чыгуначнае», «Сельмашаўскае» ў частцы адміністрацыйна-гаспадарчага ўтрымання будынкаў адміністрацыі і прылеглых тэрыторый.
Узначальвае
- камісію па ўстанаўленні статусу пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый;
- экспертную камісію па экспертызе каштоўных дакументаў і адборы іх на пастаяннае захоўванне;
- камісію па ажыццяўленні праверкі наяўнасці, выкарыстання і захоўвання бланкаў дакументаў з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь;
- камісію па спісанні таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, аб'ектаў асноўных сродкаў адміністрацыі;
- камісію па прызначэнні дапамог на дзяцей і дапамог па часовай непрацаздольнасці работнікам адміністрацыі;
- камісію па інвентарызацыі наяўных грашовых сродкаў, якія знаходзяцца ў касе адміністрацыі;
- конкурсную камісію па правядзенні закупак тавараў, работ і паслуг для забеспячэння матэрыяльна-тэхнічнай базы адміністрацыі;
- камісію па абследаванні маёмасці адміністрацыі.